23 Ağustos 2010

Lig Özetini İzleyebilen Var mı?

Digiturk bildiğiniz üzere bol sıfırlı bir meblağ karşılığında bilmem kaç yıllığına yayın ihalesini aldı, buraya kadar alan razı satan razı. Fakat kardeşim lig başladı, bir de baktık ki, TRT dışında hiçbir yerde maç görüntüsü namına bir şey yok, tüm futbol programlarında kuru kuru konuşuyor insanlar. TRT bile görüntüyü sadece o gece veriyor, geçen haftaki maçı izlemek için pazar günü hayatımda izlemediğim kadar TRT'nin haber bültenlerini takip ettim. Sonra bir yerden şöyle bir şey duydum: Diğer kanallar, o haftaya ait olan görüntüyü, haftanın maçları bittikten 48 saat sonra (yani çarşamba akşam!) verebiliyormuş. TRT de mal ama o kadar mal değildir, herhalde onların da ara bültenlerde özet yayımlamasına mani bir madde olsa gerek diye düşünüyorum. Sonuç itibarıyla iki haftadır takımımın maç özetini izleyemiyorum. Kardeşim hani halkın haber alma özgürlüğü? Benim ne mecburiyetim var cumartesi akşamı televizyon başına çakılı kalmaya, veya pazar gecesi uykusuz kalıp pazartesi işe sürünerek kalkmaya? Sağda solda bununla ilgili bir itiraz duyduğumu da hatırlamıyorum, yani para verdi diye koskoca lig yayının bir kanalın tekeline bırakılmasına ses çıkaracak adam yok mu, iki dakikalık özet bu kadar mı milletten esirgenir, yazıklar olsun...

Hiç yorum yok: